REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.CLAUDIACONTI.PL
Postanowienia ogólne
-
Właścicielem oraz administratorem sklepu internetowego ClaudiaConti.pl dostępnego pod adresem internetowym: www.claudiaconti.pl jest:
firma Business Management & Consulting
ul. Wielkopolska 3, 72-600 Świnoujście, NIP: 8551334126, REGON: 321506745
Numer konta: 62249000050000450086593878 w Alior Bank
Wyłączne prawo do prowadzenia wskazanego powyżej sklepu, ma firma
Business Management & Consulting zwana w niniejszym regulaminie Sprzedawcą.
-
Wszystkie produkty oferowane w sklepie Claudiaconti.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad prawnych fizycznych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
-
Przedmiotem działalności sklepu internetowego ClaudiaConti.pl jest sprzedaż detaliczna biżuterii gotowej i tworzonej na zamówienie za pośrednictwem sieci Internet.
-
Sprzedawca poświadcza jakość i autentyczność każdego produktu specjalnym Certyfikatem Jakości i Autentyczności Claudia Conti.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą właściwe przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności: ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. nr 141, poz. 1176 ze zm.), ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.) -
Postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta będącego jednocześnie Konsumentem w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), przysługujących mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy.
-
W odniesieniu do umów zawieranych z Klientami będącymi przedsiębiorcami a mającymi siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, w sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdą wyłącznie właściwe przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności te, które zostały wymienione w ust. 5 powyżej.
-
W odniesieniu do umów zawieranych z Klientami będącymi konsumentami mającymi miejsce zwykłego pobytu poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, w sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdą wyłącznie właściwe przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Zastosowanie właściwych przepisów prawa obowiązujących na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej nie pozbawia jednak konsumenta ochrony przyznanej mu na podstawie przepisów, których nie można wyłączyć w drodze umowy, na mocy prawa, które obowiązuje na terytorium państwa, w którym konsument ma miejsce zwykłego pobytu.
-
Regulamin określa w szczególności zasady korzystania przez użytkowników ze sklepu internetowego ClaudiaConti.pl, sposób składania zamówień oraz ich realizacji, a także tryb postępowania reklamacyjnego.
-
Niniejszy regulamin, jest regulaminem o którym mowa w art 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), a także reguluje warunki zawierania Umów sprzedaży w Sklepie internetowym, zgodnie z treścią innych ustaw, które odpowiednio regulują ten obowiązek.
Definicje
-
REGULAMIN – niniejszy regulamin
-
SKLEP – sklep internetowy dostępny pod adresem: www.ClaudiaConti.pl
-
SPRZEDAWCA – firma Business Management & Consulting
ul. Wielkopolska 3, 72-600 Świnoujście, NIP: 8551334126, REGON: 321506745. -
KLIENT/USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca produkty za pośrednictwem sklepu internetowego, dostępnego pod adresem www.ClaudiaConti.pl
-
ZAMÓWIENIE – złożona przez Klienta za pośrednictwem sklepu internetowego ClaudiaConti.pl oferta zawarcia umowy sprzedaży.
-
UŻYTKOWNIK – każdy podmiot korzystający ze sklepu internetowego.
-
KONTO – indywidualny panel administracyjny Użytkownika dostępny po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu w Sklepie internetowym ClaudiaConti.pl oznaczony loginem i hasłem, służący zawieraniu umów sprzedaży.
-
REJESTRACJA – proces polegający na utworzeniu przez Użytkownika Konta w sklepie internetowym ClaudiaConti.pl.
-
UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży towaru zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem sklepu internetowego.
-
TOWAR – każdy przedmiot sprzedawany za pośrednictwem sklepu internetowego.
-
KONSUMENT – osoba fizyczna nabywająca produkty za pośrednictwem sklepu internetowego ClaudiaConti.pl w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
-
USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez usługodawcę na rzecz usługobiorcy za pośrednictwem strony internetowej:
www. ClaudiaConti.pl
Warunki zawierania umów o świadczenie Usług elektronicznych
-
Usługodawca świadczy za pośrednictwem sklepu internetowego dostępnego pod adresem: www. ClaudiaConti.pl następujące usługi elektroniczne:
-
założenie i prowadzenie konta w sklepie internetowym,
-
umożliwienie złożenia zamówienia poprzez odpowiedni formularz,
-
Newsletter
-
-
Świadczenie usług elektronicznych określonych w pkt 1 przez usługodawcę jest całkowicie bezpłatne.
-
Umowa na świadczenie usługi elektronicznej określonej w pkt 1 a jest możliwa po wypełnieniu przez Klienta, formularza z wymaganymi danymi rejestracyjnymi, w skład których wchodzą następujące dane: Imię, Nazwisko, Ulica, Nr, Kod pocztowy, Miasto, Kraj, Telefon, E-mail, Hasło, Powtórzenie Hasła. Opcjonalnie: Data urodzenia. W tym miejscu można również zaznaczyć opcję z prenumeratą Newslettera, oraz wskazać uwagi lub wybrać inny adres dostawy.
-
Umowa określona w pkt 3 zawierana jest na czas nieoznaczony. Wypowiedzenie umowy o której mowa w przedmiotowym punkcie może nastąpić ze skutkiem natychmiastowym bez wskazywania przyczyn, poprzez usunięcie Konta Użytkownika lub przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@claudiaconti.pl
-
Umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na umożliwieniu Klientowi złożenia zamówienia poprzez odpowiedni formularz, określona w pkt 1 b zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia zamówienia albo zaprzestania jego składania przez usługobiorcę.
-
Wymaganiami technicznymi niezbędnymi do prawidłowej współpracy z systemem teleinformatycznym są: komputer z dostępem do Internetu, dostęp do poczty elektronicznej, przeglądarka internetowa: Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies, Mozilla Firefox w wersji 4.0 lub nowszej z włączoną obsługą JavaScript i cookies albo Google Chrome w wersji 8 lub nowszej. Zalecana rozdzielczość monitora 1024×768 pikseli.
-
Usługobiorca jest zobowiązany do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest korzystanie z usług elektronicznych w sposób bezprawnie zakłócający funkcjonowanie sklepu internetowego poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń oraz rozsyłanie lub umieszczanie w sklepie internetowym niezamówionej informacji handlowej.
-
Usługobiorca może wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym umowę o świadczenie usługi elektronicznej w postaci założenia i prowadzenia konta Użytkownika zawartą na czas nieokreślony ze skutkiem natychmiastowym bez wskazania przyczyn poprzez usunięcie konta Użytkownika lub przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@claudiaconti.pl z prośbą o usunięcie konta Użytkownika.
-
Usługobiorca może składać reklamacje związane ze świadczeniem usługi elektronicznej za pośrednictwem sklepu internetowego ClaudiaConti.pl polegającego na założeniu i prowadzeniu konta oraz możliwości składania zamówień przez formularz zamówień poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres: kontakt@claudiaconti.pl lub telefonicznie pod numerem 784 064 638
Usługodawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni liczonych od dnia złożenia reklamacji. -
Usługodawca udzieli odpowiedzi w sprawie reklamacji na podany przez usługobiorcę adres e-mail lub w inny uzgodniony przez strony sposób.
-
Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej określonej w pkt 1, w wypadku gdy usługobiorca obiektywnie lub uporczywie narusza regulamin, a w szczególności dostarcza treści o charakterze bezprawnym, po bezskutecznym jednokrotnym wezwaniu do zaprzestania takich działań z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu.
-
Wypowiedzenie umowy o świadczenie usługi elektronicznej zawartej na czas nieoznaczony określonej w pkt 4 przez usługodawcę lub usługobiorcę nie narusza praw lub świadczeń nabytych przez strony w czasie trwania umowy.
-
Usługodawca świadczy usługi zgodnie z obowiązującym prawem, i każdorazowo stara się wychodzić naprzeciw oczekiwań Klientów. Klienta prosi się, w ramach możliwości, o kontakt z Usługodawcą w przypadku błędów w działaniu świadczonych usług lub sytuacji, gdy bezpieczeństwo Klienta zostanie naruszone z jakichkolwiek przyczyn. Usługodawca w takim przypadku niezwłocznie podejmie czynności mające na celu ustalenie przyczyn stwarzających zagrożenie bezpieczeństwa Klienta i podejmie kroki mające na celu wyeliminowanie zagrożenia.
Warunki świadczenia Usługi Newslettera
-
Określony w pkt 1c działu III Warunków o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Newsletter to usługa, na którą Klient może wyrazić zgodę poprzez zaznaczenie odpowiedniego okienka przy rejestracji, lub dokonując zgłoszenia bezpośrednio przez stronę internetową sklepu ClaudiaConti.pl podając w okienku adres e-mail.
-
Usługa świadczenia Newslettera polega na okresowym wysyłaniu do Klienta wiadomości o charakterze reklamowym na wskazany przez Klienta adres e-mail.
-
Umowa o świadczenie usługi Newslettera jest zawarta na czas nieokreślony.
-
Klient może w każdej chwili zrezygnować z subskrypcji Newslettera poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail sklepu: kontakt@claudiaconti.pl
-
Umowa o świadczenie usług Newslettera jest usługą nieodpłatną.
-
Wypowiedzenie umowy nastąpi ze skutkiem natychmiastowym i niezwłocznie Klient zostanie powiadomiony wiadomością zwrotną o wykreśleniu jego adresu e-mail z listy subskrybentów Newslettera.
-
Wszelkie uwagi, reklamacje i zażalenia dotyczące świadczonej przez Sklep usługi należy kierować pod adres: kontakt@claudiaconti.pl
-
Sklep nie świadczy nie zamówionej usługi, co oznacza że w przypadku otrzymania Newslettera od Sklepu, adres e-mail Klienta został podany do bazy subskrybentów.
-
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości dotyczących świadczonej usługi, każdorazowo prosi się Klienta o kontakt ze sklepem pod adresem e-mail: kontakt@claudiaconti.pl
Rejestracja
-
Rejestracja w sklepie internetowym ClaudiaConti.pl jest dobrowolna i bezpłatna.
-
W celu dokonania rejestracji w sklepie Użytkownik powinien wypełnić formularz rejestracji znajdujący się na stronie internetowej sklepu podając w nim swoje prawdziwe dane.
-
Użytkownik w celu pomyślnego przejścia procesu rejestracji zobowiązany jest podać następujące dane:
-
Imię,
-
Nazwisko,
-
Ulica, nr domu,
-
Kod pocztowy
-
Miasto
-
Kraj
-
Telefon
-
E-mail
-
Hasło
-
Powtórz hasło
-
Data urodzenia (opcjonalnie)
-
Oprócz danych wskazanych w ust. 3 powyżej, Użytkownik nie będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, zobowiązany jest podać dodatkowo:
-
Nazwę firmy
-
NIP
-
-
Po wypełnieniu przez Użytkownika pól formularza rejestracji wymaganymi danymi zostanie utworzone Konto Użytkownika.
-
W przypadku gdy dane Użytkownika wymagane podczas procesu rejestracji ulegną zmianie, Użytkownik proszony jest w miarę możliwości do ich aktualizacji w celu doprowadzenia do stanu zgodnego z rzeczywistością.
-
W sytuacji, gdy dane Użytkownika wymagane podczas procesu rejestracji ulegną zmianie po rozpoczęciu realizacji zamówienia, Użytkownik jest proszony w miarę możliwości do ich aktualizacji i poinformowaniu o tym Sklepu.
-
Klient podczas rejestracji ma możliwość opcjonalnego wyrażenia zgody na informowanie go o promocjach i nowościach, wysyłanych na podany przy rejestracji adres mailowy. Wyrażenie lub nie wyrażenie zgody na powyższe, nie ma wpływu na realizację zamówienia.
Zamówienia
-
Klient może składać zamówienia w Sklepie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu poprzez stronę internetową www.ClaudiaConti.pl
-
Sklep prowadzi sprzedaż na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej jak i poza granicami kraju.
-
Informacje o produktach prezentowane na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży.
-
Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta.
-
Rejestracja i założenie konta nie jest warunkiem koniecznym złożenia zamówienia w sklepie ClaudiaConti.pl. Klient ma możliwość złożenia zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego bez uprzedniej rejestracji.
-
Dodatkowo przy składaniu zamówienia Klient może skorzystać z rabatów, w związku z organizowanymi przez Sklep konkursami lub promocjami.
Należy wówczas wpisać podany kod w odpowiednie pole w formularzu zamówienia, celem skorzystania z przysługującego rabatu. -
W celu złożenia zamówienia Klient powinien dodać do „mojego koszyka” towar, który zamierza kupić.
Dodanie produktu do „mojego koszyka” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Towary mogą być dodawane lub usuwane z „mojego koszyka”. -
„Mój koszyk” umożliwia Klientowi zarządzanie zamawianymi Towarami oraz przeliczanie wartości zamówienia.
-
Aby sfinalizować zamówienie należy dodać do „mojego koszyka” wybrane przez siebie Towary, określić rodzaj wysyłki i formę płatności, a następnie wybrać opcję „złóż zamówienie”, i postępować zgodnie z podanymi wskazówkami. Klient może złożyć zamówienie po zalogowaniu się na swoje konto lub w przypadku braku konta podając w formularzu dane niezbędne do realizacji przez Sprzedawcę umowy.
-
Po złożeniu prawidłowego zamówienia, zamówienie uważa się za przyjęte. Zamówienia złożone w ten sposób są potwierdzane mailowo. Za chwilę zawarcia umowy uznaje się więc wysłanie do Klienta informacji zwrotnej z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia.
-
Zamówiony Towar dostarczony zostanie na adres wskazany przez Klienta.
-
Podczas przeglądania „Mojego koszyka” Klient otrzymuje informację o darmowym, eleganckim opakowaniu w które zapakowany zostanie zakupiony Towar.
Klient ma również możliwość wybrania opcji: „Wyślij jako prezent z życzeniami”. Wówczas, po uprzedniej informacji wysłanej do sklepu, jest możliwość otrzymania rachunku osobno na swój adres. -
Kamienie szlachetne lub półszlachetne są tworzywami naturalnymi, stąd z uwagi na ich indywidualność może okazać się obiektywnie niemożliwym uzyskanie elementu będącego dokładnym odwzorowaniem modelu, znajdującego się w ofercie sklepu. Sklep, w przypadku takiej sytuacji po uprzedniej zgodzie Klienta może zaproponować Klientowi kamień, nieco różniący się od tego, znajdującego się w ofercie. Właściwości takiego kamienia będą wówczas zachowywać taką samą lub wyższą wartość rynkową. Jeżeli Klient nie wyrazi zgody na zastąpienie kamienia zamówionego proponowanym, może bez żadnych konsekwencji odstąpić od zawartej umowy ze sklepem.
-
Prezentowane na stronach sklepu zdjęcia i inne formy wizualizacji oraz prezentacji biżuterii oraz opakowań mogą nie oddawać idealnie jej rzeczywistej wielkości – mają jedynie charakter informacyjny. Sprzedawca dołożył jednak wszelkich starań, aby prezentacja biżuterii oraz opakowań w specjalnych grafikach, dawała wyobrażenie ich wielkości.
Oddaje ją w przybliżeniu monitor o przekątnej 15,4 cala i rozdzielczości 1280 x 800 pixeli, przy domyślnych ustawieniach przeglądarki. Wizualizacja ta, ukazuje przybliżoną jakość kamieni. Z uwagi na proces powstawania biżuterii – wzory wykonywane są ręcznie – poszczególne egzemplarze tego samego modelu, mogą nieznacznie różnić się między sobą. W celu uzyskania dodatkowych informacji, zdjęć itp. prosi się Klienta o kontakt ze Sklepem. -
Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wysłania przez Sprzedawcę e-maila, potwierdzającego fakt wysłania zamówionych produktów.
-
Klient może wycofać lub zmodyfikować złożone zamówienie telefonicznie pod numerem:
784 064 638 lub e-mailem, pod adresem kontakt@claudiaconti.pl -
Nie jest możliwe dokonanie anulowania zamówienia produktu, który został już wysłany.
-
Realizacja zamówienia złożonego w dni powszednie po godzinie 13.30,
oraz w soboty, niedziele i święta rozpoczyna się najbliższego dnia roboczego.
W wyjątkowych przypadkach, zlecenia przyjmowane są telefonicznie pod numerem telefonu: 784 064 638 (w dni robocze w godzinach 10.00 – 18.00).
Sposób płatności
-
Wszystkie ceny w Sklepie są cenami brutto, zawierającymi podatek od Towarów i usług (VAT) w wysokości wynikającej z odrębnych przepisów.
Koszty dostawy Towaru do Klienta podane są oddzielnie. -
Klient ma do wyboru następujące formy płatności:
-
przelewem/przekazem/e-przelew/karta kredytowa/Pay-Pal/DotPay – wpłata na rachunek bankowy Sklepu pełnej wartości zamówienia wyliczonej w kalkulacji, przed dostarczeniem zamówionego towaru
-
płatność gotówką – przy odbiorze
-
-
Klient dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi dostawy według cen oraz wysokości kosztów dostawy obowiązujących w sklepie w chwili złożenia zamówienia.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmioty realizujące dostawy. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już realizowanych.
-
W przypadku wyboru formy płatności opisanej w podpunkcie „a” punktu 2 brak zapłaty za zamówiony Towar w terminie 10 dni liczonych od dnia złożenia zamówienia, skutkuje anulowaniem zamówienia. Nie wyklucza to możliwości złożenia przez Klienta ponownego zamówienia tego samego Towaru.
-
Klient ma możliwość dokonania wyboru sposobu zapłaty za zamówiony towar w Sklepie. Sprzedawca będąc otwartym na potrzeby Klienta, może prowadzić z nim indywidualne uzgodnienia dotyczące sposobów zapłaty.
Realizacja dostawy
-
Dostawa następuje na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.
-
Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon, lub na życzenie Klienta faktura VAT.
-
Zamówiony Towar dostarczany jest za pomocą Poczty Polskiej lub wyspecjalizowanej firmy kurierskiej. Przesyłki dostarczane są od 9:00 do 18:00 w dni robocze. W przypadku nie zastania Klienta, zostawione zostaje awizo. W niektórych przypadkach, po nieudanej próbie doręczenia, paczki przekazywane mogą być do najbliższego dla Klienta, punktu odbioru paczek Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
-
Koszty związane z dostawą Towarów na terenie Polski, pokrywa Sprzedawca (pod warunkiem, że wartość zamówienia przekracza 170 zł).
-
Wszystkie koszty związane z wysyłką Towarów zagranicę pokrywa Klient.
-
Przesyłki powinny dotrzeć do Klienta w następującym czasie:
a/ na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w ciągu 2-5 dni roboczych od dnia nadania
b/ na terytorium Europy (oraz całej Rosji, Cypru i Izraela) – w ciągu 3-5 dni roboczych od dnia nadania
c/ na terytorium USA, Kanady, Afryki, Ameryki Łacińskiej i Centralnej, Azji, Austrialii Oceanii – w ciągu 6-10 dni roboczych od dnia nadania.
Nadanie przesyłki następuje niezwłocznie po wpłynięciu środków na konto sklepu internetowego ClaudiaConti.pl.Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że Towar nie jest dostępny, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy, zawiadomi o tym Klienta, który podejmie decyzję o dalszych losach złożonego przez niego zamówienia.
-
Jeżeli Sprzedawca nie może wykonać świadczenia o właściwościach indywidualnie zamówionych przez Klienta z powodu przejściowej niemożności jego spełnienia, Sprzedawca może za zgodą Klienta spełnić świadczenie zastępcze, odpowiadające tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub w inny ustalony przez strony sposób.
-
W związku z tym, że wszystkie Towary oferowane w sklepie internetowym ClaudiaConti.pl są wykonywane są ręcznie, może się zdarzyć w wyjątkowych przypadkach, że czas realizacji Zamówienia przedłuży się.
W takiej sytuacji Klientowi zostanie przesłana w ciągu 2 dni roboczych następujących bezpośrednio po dniu otrzymania przez Sprzedawcę Zamówienia złożonego przez Klienta
na podany przez niego adres poczty elektronicznej (adres e-mail) informacja, w której Klient zostanie powiadomiony o nowym terminie realizacji Zamówienia. Klientowi będzie w tym przypadku przysługiwało prawo rezygnacji ze złożonego Zamówienia poprzez zawiadomienie Sprzedawcy o tym fakcie w na adres poczty elektronicznej (e-mail): kontakt@claudiaconti.pl.
Sprzedawca dokona zwrotu uiszczonej przez Klienta ceny Towaru oraz kosztów dostawy (o ile kwoty te zostały zapłacone przez Klienta) na rachunek bankowy wskazany przez Klienta w powyższym e-mailu. Zwrot ten zostanie dokonany w terminie 5 Dni roboczych następujących po dniu, w którym Sprzedawca otrzyma rezygnację Klienta ze złożonego Zamówienia. -
Sprzedawca mając na uwadze komfort Klienta, jak również bezpieczeństwo przy realizacji zamówienia, zapewnia, że wszelkie niedogodności na jakimkolwiek etapie zamówienia – gdyby się takowe pojawiły – będą konsultowane z Klientem i realizowane za porozumieniem stron.
Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby Klient był usatysfakcjonowany. -
Termin realizacji zamówienia nie dotyczy zamówień na biżuterię z kamieniami o konkretnej
i rzadkiej charakterystyce.
Klient zostaje o tym fakcie poinformowany przy potwierdzaniu zamówienia przez Sklep. -
Zaleca się, aby Klient, będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, w miarę możliwości dokonał sprawdzenia stanu Towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy, etc.) spisał odpowiedni protokół. Sprawdzenie przesyłki ułatwi i przyspieszy dochodzenie ewentualnych roszczeń od podmiotu odpowiedzialnego w przypadku mechanicznego uszkodzenia przesyłki powstałego w trakcie transportu. W takich sytuacjach zaleca się aby Klient skontaktował się w miarę możliwości w jak najszybszym czasie ze Sprzedawcą.
-
Klient, który nie jest konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, jest zobowiązany do sprawdzenia stanu Towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy etc.).
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych w trakcie transportu Klient powinien spisać protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.
Reklamacje
-
W przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez Klienta przed upływem 2 lat od dnia Dostawy. Klient obowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności Towaru z umową w terminie 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej niezgodności.
-
Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
-
W celu ułatwienia procesu reklamacyjnego, Klient proszony jest o przesłanie Towaru oraz w miarę możliwości opisu niezgodności towaru z umową.
-
W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca doprowadzi Towar do stanu zgodnego z umową, zgodnie z żądaniem Klienta, poprzez naprawę lub wymianę na nowy. Jeśli wymiana lub naprawa narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z żądaniem Klienta, obniży cenę lub zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy – pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 7 (siedmiu) dni.
-
W przypadku umów zawieranych z Klientami nie będącymi jednocześnie konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
-
Klient może reklamować Towar posiadający wady:
-
korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji – w takich okolicznościach Klient może dokonać reklamacji u Sprzedawcy, który jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację producentowi
-
korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi będącemu jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością Towaru z umową.
-
-
Klient w razie stwierdzenia uszkodzeń, a w szczególności: (uszkodzeń, wynikających z winy Klienta lub na skutek zdarzeń losowych w trakcie użytkowania, w szczególności zniszczeń mechanicznych, zarysowań oraz wygięć pierwotnego kształtu biżuterii, o ile nie były spowodowane pierwotną wadą produktu), proszony jest o kontakt z Sklepem Claudiaconti.com. Sklepem Claudiaconti.com kontaktując się z Klientem poinformuje go o ewentualnych kosztach naprawy.
-
Klient może zlecić naprawę lub odebrać Towar bez naprawy.
Gwarancja
-
Towary sprzedawane za pośrednictwem sklepu internetowego Claudiaconti.pl nie są objęte gwarancją sprzedawcy. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru z umową określoną w dziale VII Reklamacje.
-
Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Treść oraz warunki gwarancji zostaną określone w dokumencie gwarancyjnym, wystawionym przez producenta.
Zwroty
-
Klient będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od dnia doręczenia mu przedmiotu umowy.
Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Oświadczenie można wysłać drogą elektroniczną na adres: kontakt@claudiaconti.pl
bądź też listownie na adres:
Business Management & Consulting, ul. Radosna 11, 32-091 Michałowice
Wraz z oświadczeniem, o którym mowa w punkcie 1, Klienta prosi się również
o podanie aktualnego numeru konta, na który należy dokonać zwrotu należności. -
W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
-
Zgodnie z obowiązującym prawem koszt dostawy towaru do Sprzedawcy, ponosi Klient.
-
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadku świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;
-
Zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny pod pojęciem świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą rozumie się towary wykonane na indywidualne zamówienie, a więc zawierające w szczególności: indywidualne grawery, nadruki, napisy drukowane w opakowaniu wykonane na zlecenie Klienta oraz towary niewystępujące w standardowej ofercie Sklepu sprowadzane na specjalne zamówienie Klienta. Towary o szczególnych właściwościach, tj. właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub wykonane na indywidualne zamówienie Klienta tj. ściśle związanych z jego osobą nie podlegają zwrotowi.
-
Zwrot kosztów następuje w ciągu 7 dni od przyjęcia przez Sklep zwracanego towaru.
-
Biżuteria z kamieniami szlachetnymi, półszlachetnymi lub perłami ze względu na ich indywidualny charakter lub właściwości, nie podlega zwrotowi.
Postanowienia końcowe
-
Zmiana treści niniejszego regulaminu może nastąpić po uprzednim poinformowaniu Użytkowników o zakresie przewidywanych zmian nie później niż w terminie 14 dni przed dniem ich wejścia w życie.
-
Zamówienia złożone w trakcie obowiązywania poprzedniej wersji regulaminu będą realizowane zgodnie z jego postanowieniami. Jeżeli Użytkownik nie zgadza się na wprowadzenie zmian w regulaminie może usunąć swoje Konto. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
-
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest
konsumentem w rozumieniu art.221 Kodeksu Cywilnego, rozstrzygane będą przez
Sąd Rejonowy Krakowa-Śródmieścia w Krakowie. -
Użytkownicy mogą kontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób:
-
telefon: 784 064 638
-
poczta elektroniczna na adres: kontakt@claudiaconti.pl
-
pisemnie na adres:
Business Management & Consulting, ul. Radosna 11, 32-600 Świnoujście,
-
-
Nazwa Sklepu internetowego ClaudiaConti.pl, adres strony www.ClaudiaConti.pl Sklepu oraz wszelkie materiały w nim się znajdujące stanowią przedmiot prawa autorskiego i podlegają ochronie prawnej.
Wykorzystywanie i rozpowszechnianie ich bez zgody właściciela sklepu jest zabronione. -
Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 05.09.2014 roku.